O nama

Fenomen kravate

Fenomen kravate

Sve je počelo sa ženom i maramom. Fascinantna povijest najpoznatijeg modnog ukrasa je rođena.

Vezanje kravate se uvijek poistovjećuje sa ljubavi, vječnim ljubavnim plesom, stoga nije iznenađujuće što je i dan danas tu i što će biti dio svakog odijela zauvijek.  Nijedna osoba nije potpuna bez kravate dizajnirane da cjelokupnom dojmu pruži dodatni šarm i eleganciju, ali i kad je nema, vidimo njezin odjek u košuljama, odjelima koja nas podsjećaju da su ovdje zbog nje. Kravate.

Fenomen_kravate2

Njezina tiha revolucija je relativno nova i bila je postupna kroz stoljeća, kakva je uloga i same žene u svijetu. Uz njezin tajanstveni utjecaj muškarci postaju bolji i potpuniji. Nije ni čudo što je žena intuitivno nosi bolje, ona je uvijek bolje poznavala ulogu malih, naizgled nevažnih stvari u životu.
Muškarci koji nose kravate se predstavljaju kao gospoda, ali ona iskrena gospoda. No dodir žene, bilo u obliku vezanja kravate ili nekom drugom, ono je što muškarce koji dolaze u raznim oblicima i likovima čini gospodom.

Današnjem svijetu su uistinu potrebni muškarci koji imaju osjećaj slobode i odgovornosti, muškarci koji znaju na pravi način nositi ulogu gospodina. Danas je kravata simbol moderne demokracije i nose je razni ljudi u raznim prigodama koji žele ostaviti dojam elegancije i stila. Biti gospodin i gentleman nije lako, to nam je svima jasno, no uz prave vrijednosti i izazove koje daju poticaj, malo je lakše.

Nadalje, ovaj fenomen kravate je zaista poseban. Kravata ne simbolizira samo vrijednost istine, nego nam govori nešto puno više, što se često zaboravlja u današnjem modernom svijetu. Ovaj modni detalj je poput umjetnosti, glazbe i poezije. Kravata ima veliku važnost danas, pridonosi značenju i pruža nam osjećaj jedinstvenosti.

Jedna riječ je dovoljna za opis ovog detalja - ljepota, a najveća je ljepota vezanje kravate oko vrata drage osobe.

Klikom na 'Prihvatite sve' pristajete na prikupljanje informacija o Vama u različite namjene uključujući: funkcionalnost, statistiku i marketing