Informacije o dostavi
Europa
Cijenjenim kupcima u Europi osiguravamo brzu dostavu međunarodnih pošiljaka putem GLS-a. GLS će Vašu pošiljku dostaviti po principu “od vrata do vrata”, na ruke osobe koju ste naveli kao primatelja pošiljke.
Naglašavamo da se dostava ne vrši na P.O. Box (poštanski sandučić). S obzirom da Vašom pošiljkom rukuju isključivo djelatnici GLS-a, ova vrsta usluge pruža potpunu sigurnost.
Cijena dostave: 30 € (protuvrijednost u valuti plaćanja prema tečaju na dan uplate).
Inozemstvo
Cijenjenim kupcima u svijetu osiguravamo brzu dostavu međunarodnih pošiljaka putem FedEx-a u preko 200 zemalja svijeta. FedEx će Vašu pošiljku dostaviti po principu “od vrata do vrata”, na ruke osobe koju ste naveli kao primatelja pošiljke.
Naglašavamo da se dostava ne vrši na P.O. Box (poštanski sandučić). S obzirom da Vašom pošiljkom rukuju isključivo djelatnici FedEx-a, ova vrsta usluge pruža potpunu sigurnost.
Cijena dostave: 30 $ (protuvrijednost u valuti plaćanja prema tečaju na dan uplate). Cijena je fiksna i ne ovisi o količini proizvoda.
Hrvatska
U Hrvatskoj dostavu vrši DPD. Dostava je besplatna, a omogućeno je i plaćanje pouzećem bez dodatne naknade.
Vrijeme dostave
Ako je kupovina realizirana do 12:00h po lokalnom vremenu, tranzitno vrijeme je:
- Hrvatska: sljedeći radni dan
- Europa: 4–7 radna dana
- Ostatak svijeta: 5–8 radna dana
U slučaju narudžbi nakon 12:00h, tranzitno vrijeme se produžuje za 1 radni dan.
Uvjeti kupnje
Nositelj svih prava na Internet stranici croata.hr je Potomac Grupa d.o.o. Prije kupnje upoznajte se s ovim Uvjetima prodaje te svojim pravima i obvezama.
Predugovorna obavijest
Na uvjete poslovanja i korištenja stranice croata.hr te sklapanja ugovora na daljinu primjenjuju se isključivo ovdje navedeni uvjeti, osim ako se stranke drugačije ne dogovore. Podliježu Zakonu o elektroničkoj trgovini, Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o obveznim odnosima.
Opći uvjeti
Za pristup i korištenje stranice i usluga croata.hr primjenjuju se ovi Uvjeti korištenja. Registracijom potvrđujete da ste ih pročitali i u potpunosti prihvaćate. Tvrtka zadržava pravo izmjene uvjeta i ukidanja registracije bez prethodne obavijesti.
Autorska prava
Sva autorska prava na tekst, vizuale i kod pripadaju Croati. Neovlašteno kopiranje podliježe tužbi. Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode i mogu se razlikovati od stvarnog izgleda.
Sklapanje i raskid ugovora
Narudžbom prihvaćate ponudu te sklapate ugovor na daljinu putem interneta. Pravo na jednostrani raskid imate u roku od 14 dana od primitka proizvoda ili sklapanja usluge.
- Obavijest o raskidu pošaljite na web@croata.hr ili na adresu Potomac Grupa d.o.o., Trg kralja Tomislava 4, Zagreb.
- Povrat robe i sredstava izvršavamo unutar 14 dana od zaprimanja vaše odluke.
- Troškove povrata snosi kupac.
Dostava i uvjeti dostave
Hrvatska
Dostavu vrši DPD – besplatno i uz mogućnost plaćanja pouzećem bez dodatne naknade.
Europska unija
Dostavu vrši GLS – 30 €.
Ostatak svijeta
Dostavu vrši FedEx – 30 $.
Vrijeme dostave za narudžbe do 12:00h:
- Hrvatska: sljedeći radni dan
- Europa: 4–7 radna dana
- Svijet: 5–8 radna dana
Narudžbe nakon 12:00h produžuju tranzitno vrijeme za 1 radni dan.
Prigovori i reklamacije
Sve reklamacije i prigovore šaljite na web@croata.hr ili poštom na Potomac Grupa d.o.o., Trg kralja Tomislava 4, Zagreb. U slučaju opravdane reklamacije, nudimo povrat ili zamjenu proizvoda.
Zaštita podataka
Podaci se prikupljaju i koriste isključivo za izvršenje ugovora te su zaštićeni u skladu s GDPR-om.
Cijene i plaćanje
Cijene su izražene u odabranoj valuti; za HR i EU uključuju PDV, ostalo ne. Troškovi dostave nisu uključeni. Zadržavamo pravo naknadne ispravke cijene u slučaju tehničke pogreške.
Izjava o sigurnosti
Podaci su šifrirani SSL protokolom 256-bit i 3D Secure provjerama (“Verified by Visa”, “MasterCard SecureCode”).
Preuzmite obrazac
Informacije o kupnji
Kupnja
Nakon što odaberete željene proizvode, oni će biti spremljeni u Vašu košaricu. Naručene proizvode možete platiti na nekoliko načina: kreditnim karticama (MasterCard, Visa i Diners), PayPal-om, putem KeksPay-a i Aircash-a, a za područje Hrvatske omogućeno je i plaćanje pouzećem.
Naplata
Naplata se vrši u Hrvatskoj valuti (EUR – euro).
Sigurnost
Svi Vaši podaci upisani prilikom registracije zaštićeni su sigurnosnim serverom i prenose se SSL enkripcijom, koja pretvara znakove u zaštićeni bit-kod tijekom prijenosa.
Nakon što zaprimimo sve podatke, na ekranu će se prikazati potvrda, a primit ćete i obavijest putem e-pošte da je Vaša narudžba zaprimljena.
1. Narudžbe
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Mogu li naručiti poklon karticu?
Za detaljnije informacije kako naručiti poklon karticu, posjetiti naš blog.
Kako mogu koristiti kupon za popust/ poklon karticu?
Iznos na kartici možete iskoristiti u cijelosti ili višekratno, no napominjemo da poklon karticu nije moguće kombinirati s popustima. Ako vrijednost vaše kupovine premašuje iznos na kartici, razliku možete podmiriti gotovinom ili drugim načinom plaćanja.
Za detaljnije informacije o načinu korištenja, posjetite naš blog.
2. Plaćanje
Koje metode plaćanja prihvaćate?
Koji je trošak dostave za moju narudžbu?
• Hrvatska: Dostava je besplatna. Također je omogućeno plaćanje pouzećem bez dodatne naknade. Dostavu vrši DPD.
• Europa: Dostava putem GLS-a po cijeni od 30 € (prema tečaju na dan uplate). Dostava se vrši "od vrata do vrata". Nije moguća isporuka na poštanske sandučiće.
• Inozemstvo: Dostava putem FedEx-a u više od 200 zemalja svijeta po cijeni od 30 $ (prema tečaju na dan uplate). Dostava je "od vrata do vrata" i nije moguća na poštanske sandučiće. Cijena je fiksna, neovisno o količini naručenih proizvoda.
Hoće li moj paket biti naplaćen s carinskim pristojbama?
Mogu li koristiti poklon karticu pri plaćanju?
Mogu li platiti u ratama?
Iako plaćanje na rate nije dostupno, uvijek se trudimo našim kupcima pružiti najugodnije iskustvo kupovine i pratiti tržišne trendove kako bismo unaprijedili naše usluge.
3. Dostava
Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Kupcima iz Europe i inozemstva šaljemo broj za praćenje GLS-a ili FedEx-a, ovisno o odabranoj opciji dostave.
Tako u svakom trenutku možete saznati gdje se vaša pošiljka nalazi i kada je očekivana isporuka. Naš cilj je pružiti vam sigurno, transparentno i ugodno iskustvo kupnje – od trenutka narudžbe do dostave na vaša vrata.
Za sve dodatne informacije, naš tim stoji na raspolaganju.
Mogu li promijeniti adresu dostave nakon što sam naručio proizvod?
Mogu li naručiti online i preuzeti u trgovini?
Mogu li naručiti proizvod i poslati ga na adresu u inozemstvu?
Koje sve vrste dostava nudite?
Imajte na umu da zbog promjena na tržištu i vanjskih okolnosti mogu povremeno nastati manja odstupanja u rokovima dostave, no naš tim se uvijek trudi osigurati da vaša pošiljka stigne što je prije moguće.
4. Povrati i zamjene
Koji su uvjeti za povrat proizvoda?
Za ostvarenje povrata potrebno je imati originalni račun, proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnom pakiranju, a povrat se mora izvršiti unutar 30 dana od datuma kupnje.
Za proizvode kupljene putem naše online web trgovine, povrat je moguć unutar 14 dana od dana preuzimanja narudžbe. Proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnom pakiranju. Povrat se šalje na adresu Ilica 5, 10000 Zagreb, Hrvatska.
Kako mogu vratiti proizvod ako mi ne odgovara?
Mogu li zamijeniti proizvod umjesto vraćanja?
5. Proizvodi i asortiman
Kako odabrati pravu veličinu proizvoda?
Nudite li personalizaciju proizvoda?
Za poslovne korisnike nudimo i dizajn određenih modnih dodataka iz našeg asortimana, kao i personalizirano pakiranje prema vašim potrebama.
Personalizacija nije dostupna putem internetske trgovine. Pozivamo vas da nas posjetite u salonima kako bismo zajedno ostvarili vašu želju.
Ima li Croata limitirane edicije ili specijalnih proizvoda?
Kako biste prvi saznali za nove limitirane kolekcije i specijalne proizvode, preporučujemo da se prijavite na naš newsletter ili nas pratite na društvenim mrežama.
6. Održavanje i njega
Kako se brinuti o kožnim proizvodima?
Kako oprati i održavati kravate i košulje?
Košulje je potrebno prati na niskim temperaturama, koristeći blagi deterdžent. Prije pranja obavezno izvadite fišbajn iz ovratnika kako biste očuvali strukturu košulje i produžili njen vijek trajanja.
Kako održavati rupce i šalove?
Nakon čišćenja, rupce i šalove glačajte na niskim temperaturama, koristeći zaštitnu tkaninu kako biste sačuvali njihov izgled. Čuvajte ih na suhom i dobro prozračenom mjestu, po mogućnosti u zaštitnim vrećicama ili kutijama, kako biste očuvali njihovu kvalitetu i spriječili oštećenja.
Kako čuvati proizvode Croata da bi im produžili vijek trajanja?
Pridržavanjem ovih uputa osiguravate optimalnu brigu i produžujete vijek trajanja vaših omiljenih Croata proizvoda.
7. Korisnička podrška
Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?
Kada mogu očekivati odgovor od korisničke podrške?
Kako mogu zatražiti pomoć u vezi s mojom narudžbom?
8. Pokloni i specijalne ponude
Mogu li naručiti proizvod kao poklon i poslati ga na drugu adresu?
Nudi li Croata pakiranje za poklone?
Kako mogu iskoristiti promotivne akcije?
Mogu li naručiti specijalne proizvode za vjenčanja ili druge događaje?
9. Pronađite fizičku trgovinu
Gdje mogu pronaći Croata proizvode u fizičkoj trgovini?
ZAGREB – Ilica 5 (Oktogon)
Salon Croata, Ilica 5, 10 000 Zagreb
Tel. +385 (1) 645 7052 | oktogon@croata.hr
pon–pet 09:00–20:00 | sub 09:00–15:00
KARTAZAGREB – Avenue Mall
Av. Dubrovnik 16, nivo 1, 10 000 Zagreb
Tel. +385 (1) 645 7051 | avenuemall@croata.hr
pon–sub 09:00–21:00
KARTAZAGREB – Arena Centar
Vice Vukova 6, 10 000 Zagreb
Tel. +385 (1) 645 7050 | arena.centar@croata.hr
pon–sub 09:00–21:00
KARTAZAGREB – Designer Outlet
Alfreda Nobela 4, Sesvete–Kraljevac, 10 361 Zagreb
Tel. +385 (1) 6457 080 | designer.outlet@croata.hr
pon–sub 10:00–21:00
KARTAVARAŽDIN
Ulica Ivana Kukuljevića 2, 42 000 Varaždin
Tel. +385 (42) 629 288 | varazdin@croata.hr
pon–pet 08:00–20:00 | sub 08:00–13:00
KARTASPLIT
Krešimirova ul. 11 (Peristil), 21 000 Split
Tel. +385 (21) 582 528 | peristil@croata.hr
pon–sub 09:00–20:00
KARTADUBROVNIK
Pred dvorom 2 (Stari grad), 20 000 Dubrovnik
Tel. +385 (20) 641 066 | dubrovnik@croata.hr
pon–pet 09:00–19:00 | sub 09:00–20:00
KARTAZADAR
Jurja Barakovića 5 (Palača Cedulin), 23 000 Zadar
Tel. +385 (23) 207 079 | zadar@croata.hr
pon–pet 08:00–16:00 | sub 09:00–14:00
KARTAOSIJEK
Trg Ante Starčevića 5, 31 000 Osijek
Tel. +385 (31) 586 505 | osijek@croata.hr
pon–pet 08:00–15:00 | sub 08:00–12:00
KARTADodatak
Da li je kupovina putem web stranice croata.hr sigurna?
S Croatom možete biti sigurni da je svaki korak vaše online kupovine zaštićen, a vaša iskustva s nama uvijek bit će sigurna i ugodna.
Pravila privatnosti & Kolačići
Ova Pravila o privatnosti opisuju kako Potomac Grupa d.o.o. pohranjuje i obrađuje osobne podatke naših kupaca, klijenata i partnera u CRM sustavu. Tvrtka je obvezna zaštititi Vaše podatke sukladno GDPR-u i drugim primjenjivim zakonima.
Koje podatke prikupljamo
Prikupljamo samo one osobne podatke koji su nužni za pružanje usluga:
- Podaci za narudžbu: ime, adresa naplate i dostave, podaci o plaćanju, e-mail, telefon.
- Newsletter: adresa e-pošte.
- Kreiranje računa: ime, e-mail, lozinka, zemlja, datum rođenja, marketinške postavke.
- Podrška: dodatni podaci potrebni za rješavanje upita.
- Web pregledavanje: stranice koje posjetite i način interakcije.
- Poklon: podaci osobe koja prima.
Kako koristimo Vaše podatke
Vaše podatke upotrebljavamo za:
- Ispunjenje ugovora i prethodne radnje nužne za kupnju.
- Zakonske obveze.
- Odgovore na upite i pritužbe.
- Marketinške komunikacije uz Vaš pristanak.
Podaci se čuvaju interno i kod povjerljivih partnera, a dijelimo ih samo prema zakonskoj potrebi ili kad ste dali izričit pristanak.
Koliko dugo čuvamo podatke
Čuvamo ih onoliko dugo koliko je potrebno za ispunjenje zakonskih obveza i svrha prikupljanja. Marketinški podaci se brišu nakon povlačenja privole.
Vaša prava
Imate pravo na:
- Pristup i ispravak podataka.
- Brisanje ili ograničenje obrade.
- Prijenos podataka.
- Prigovor na obradu.
Detalji i obrazac prava dostupni su na www.croata.hr. Za ostvarenje prava obratite se na:
Potomac Grupa d.o.o., Trg kralja Tomislava 4, Zagreb
ili marketing@croata.hr
Cookie Policy
Koristimo kolačiće za poboljšanje Vašeg iskustva i prilagodbu sadržaja. Kolačići pomažu u radu stranice i razumijevanju interesa posjetitelja.
Kolačiće možete kontrolirati ili isključiti u postavkama preglednika. Nastavkom upotrebe stranice pristajete na korištenje kolačića. Više informacija potražite u našoj Obavijesti o privatnosti.
Uvjeti korištenja
Korištenjem usluga naše web trgovine CROATA prihvaćate ove uvjete korištenja. Ako niste suglasni, molimo da ne koristite naše stranice.
Autorska prava
Sva autorska prava su zadržana. Cjelokupan sadržaj i formati na stranicama Croata online vlasništvo su tvrtke Potomac d.o.o., Trg kralja Tomislava 4, Zagreb, osim grafičkih elemenata koji se ne koriste komercijalno. Svaki sadržaj smije se koristiti ili ustupati trećim stranama samo uz naše dopuštenje.
Zaštita privatnosti
Sve informacije koje nam dostavljate koriste se isključivo u namjeni za koju su prikupljene. Vaši osobni podaci su zaštićeni enkripcijom i server-skom zaštitom. Ne prodajemo, ne iznajmljujemo niti ne prenosimo Vaše podatke trećim stranama, osim u svrhu poslovnog odnosa CROATA online.
Reklamacije
Ako primite pogrešan ili oštećen proizvod, obratite nam se odmah. U opravdanim reklamacijama vratite proizvod u roku od 14 dana od primitka, i vratit ćemo Vam puni iznos narudžbe.
Napominjemo da boje proizvoda mogu odstupati zbog postavki monitora, načina percepcije boje i mogućnosti fotoaparata te specifičnosti materijala, što može rezultirati razliku između prikaza na zaslonu i stvarnog izgleda proizvoda.
ZAGREB – Oktogon
Salon Croata
Ilica 5, 10 000 Zagreb
Tel. +385 (1) 645 7052
Email: oktogon@croata.hr
pon–pet 09:00–20:00 | sub 09:00–15:00
KARTAZAGREB – Avenue Mall
Salon Croata
Av. Dubrovnik 16, nivo 1, 10 000 Zagreb
Tel. +385 (1) 645 7051
Email: avenuemall@croata.hr
pon–sub 09:00–21:00
KARTAZAGREB – Arena Centar
Salon Croata
Vice Vukova 6, 10 000 Zagreb
Tel. +385 (1) 645 7050
Email: arena.centar@croata.hr
pon–sub 09:00–21:00
KARTAZAGREB – Designer Outlet
Salon Croata
Ulica Alfreda Nobela 4, Sesvete–Kraljevac, 10 361 Zagreb
Tel. +385 (1) 6457 080
Email: designer.outlet@croata.hr
pon–sub 10:00–21:00
KARTAVARAŽDIN
Salon Croata
Ulica Ivana Kukuljevića 2, 42 000 Varaždin
Tel. +385 (42) 629 288
Email: varazdin@croata.hr
pon–pet 08:00–20:00 | sub 08:00–13:00
KARTASPLIT
Croata Museum Concept Store
Krešimirova ulica 11 (Peristil), 21 000 Split
Tel. +385 (21) 582 528
Email: peristil@croata.hr
pon–sub 09:00–20:00
KARTADUBROVNIK
Croata Museum Concept Store
Pred dvorom 2 (Stari grad), 20 000 Dubrovnik
Tel. +385 (20) 641 066
Email: dubrovnik@croata.hr
pon–pet 09:00–19:00 | sub 09:00–20:00
KARTAZADAR
Croata Museum Concept Store
Jurja Barakovića 5 (Palača Cedulin), 23 000 Zadar
Tel. +385 (23) 207 079
Email: zadar@croata.hr
pon–pet 08:00–16:00 | sub 09:00–14:00
KARTAOSIJEK
Croata Museum Concept Store
Trg Ante Starčevića 5, 31 000 Osijek
Tel. +385 (31) 586 505
Email: osijek@croata.hr
pon–pet 08:00–15:00 | sub 08:00–12:00
KARTA