Facebook noscript image
/Files/Images/BlogImages/Košulje/web-_MG_9097-Editb.jpg

Zakon brojeva

Pet činjenica koje niste znali o -  košulji

B

rojevi su važni. Ne samo u bilancama, izračunu vrijednosti dionica, kalkulacijama i proračunima... Važni su pri odabiru pametnih telefona s najboljom kamerom i performansama, pri izračunu prihvatljive cijene arhivskih vina iz posebne berbe ili kod usporedbe snage motora automobila za kojima odavno čeznete. Važno je znati koliko je glasova prikupila stranka kojoj ste naklonjeni, tko će pokupiti talon prilikom licitacije, ali i koliko karata ima zaručnički prsten. Čak i ako vam brojevi nisu jača strana, treba znati procijeniti prihod i gubitak, omjer cijene i kvalitete.

Sasvim sigurno znate koji broj cipela nosite i koja vam veličina odijela odgovara, no što je s košuljom? Da, brojevi su bitni i kod kupnje košulje, posebno ako želite nabaviti savršenu bijelu košulju koja je, kad je već riječ o pametnim ulaganjima, nužna modna investicija. Vrijednost jednostavne bijele košulje ne može se poreći, one su uvijek u modi - riječ je o odjevnom komadu koji pristaje i u poslovnim i casual izdanjima. Želimo li navesti jednu stvar koju svaka osoba ima u svojem ormaru, onda je to obična bijela košulja. Stoga se ne treba čuditi da su one najprodavaniji muški odjevni predmet.
 

 

 

No jesu li bijele košulje zaista jednostavne?


Muškarci su obično fokusirani na to kako im košulja stoji, osjećaju li se dobro u njoj, je li dovoljno dobar materijal i kolika je cijena, nisu skloni proučiti sve detalje kao kada se upuštaju u kupnju, primjerice nekog gadgeta. Za one koji ipak žele znati više, istražili smo što je sve potrebno za da bi se izradila kvalitetna košulja

U trenutku kada je tržište prepuno uvoznih proizvoda masovne produkcije, CROATA je odlučila proširiti svoje kolekcije košulja i ponuditi luksuzni proizvod koji ispunjava visoke estetsko-funkcionalne zahtjeve svojih kupaca. Postoje tri linije - Croata Brijuni,Croata Dubrovnik te standardna Croata kolekcija – a u svaku je uloženo mnogo truda i znanja da bi pristajale kao salivene onima koji su se osvjedočili u moć  savršene bijele košulje, koja nipošto nije jednostavna.

 

/Files/Images/BlogImages/Košulje/web-_MG_8823-Edit.jpg
/Files/Images/BlogImages/Košulje/web-_MG_8738-Editb.jpg
/Files/Images/BlogImages/Košulje/web-_MG_8915-Edit.jpg

K

ošulja, a ponajprije bijela košulja, jednostavna je poput slikarskog platna koje omogućuje muškarcu da bude kreativan onoliko koliko želi biti

Ovaj bezvremenski modni klasik prvi je odjevni predmet koji oblače poslovni ljudi, sigurni da će biti primjereno odjeveni za zadatke koji ih očekuju. Svježa, čista košulja savršenog kroja budi osjećaj svježine i čistoće, a kada je izrađena od najboljeg materijala, jedinstvena i prozračna, potiče samopouzdanje i ostavlja dojam odlučnosti i snage – upravo ono što je važno modernom muškarcu.

U ormaru uspješnog muškarca uvijek će se naći kvalitetna košulja, a upravo bijela i svijetloplava košulja osnova su muške garderobe jer su nosive u svakoj prilici i odgovaraju svakoj kombinaciji. S njima ne možete pogriješiti, važno je samo odabrati kroj koji vam doista pristaje i vrhunsku kvalitetu.

Možda na prvi pogled sve izgledaju isto – ali nije tako jer svaka je košulja posebna na svoj način – krojevi, način izrade i dizajnerski detalji, to je ono što čini znatnu razliku između ležernijih verzija, elegantnijih komada i strogo poslovne odjeće.

Košulje modnog brenda CROATA, prikazane u kampanji koju potpisuje Mladen Šarić, upravo su takvi, jedinstveni primjerci koji ispunjavaju visoke estetsko-funkcionalne zahtjeve svojih kupaca i garantiraju vrhunsku kvalitetu proizvoda. Suvremeni, dotjerani muškarac u košulji koja mu stoji kao salivena središnja je misao ove kolekcije.

 

/Files/Images/BlogImages/Košulje/CROATA_Shirts_Campaign_02_FINAL.jpg
/Files/Images/BlogImages/Košulje/CROATA_Shirts_Campaign_01_FINAL.jpg
/Files/Images/BlogImages/Košulje/CROATA_Shirts_Campaign_03_FINAL.jpg

 

Košulje CROATA za poslovne i svečane prilike sinonim su vrhunskog stila. Sašivene su od pažljivo odabranih prvoklasnih tkanina. Završne obrade tkanina pružaju dodatan osjećaj ugode i svježine prilikom nošenja te jednostavno održavanje.

Možda ćete u kampanji prepoznati i posebnu uslugu ovoga brenda – jedinstvene košulje Croata Unum koje možete sami kreirati. Luksuznu liniju personaliziranih košulja – made to mesure – krasi vrhunska izvedba šivanja sitnim šavom. Košulja se kroji u skladu sa tjelesnim mjerama i željama kupca kako bi idealno pristajala.

 

/Files/Images/BlogImages/Košulje/web-_MG_9114-Editb.jpg

• Klasična košulja brenda CROATA sastoji se od 23 osnovna krojna dijela.

• Za izradu je potrebno 70 operacija s krojenjem i doradom.

• Vidljivi šavovi dosežu duljinu od 1600 cm

• Za sve je potrebno oko 8 000 uboda iglom, a kod košulja višeg cjenovnog ranga oko 12 000.

• Dodatnu kvalitetu daje i pošiv koji je samo 3 mm udaljen od ruba (uobičajeno je 7 mm).

* Subscribe to receive croata newsletter (communication regarding our products, offers and events). By subscribing you agree to our pravila privatnosti.